söndag 6 september 2015

Sommarläsning 2015

Verkligen dags att summera sommarens läsning, först ut har vi böcker från min egna bokhylla. 7 utav 11. Inte illa pinkat då jag trodde att jag skulle högst läsa 3. Jag tycker att alla 7 böcker var så bra, det var en riktigt läsupplevelse alla de 7 gånger. Böckerna om Ruth Galloway är ju oslagbara på sitt sätt liksom, bjuder på så mycket spänning. Älskar dem. 

Någon som jag blev riktigt förvånad över var Fangirl, jag har läst Eleanor & Park men gillade den inte alls så jag hade inte så höga förväntningar på Fangirl men jag gillade den massor! Blev faktiskt jätteförvånad över hur mycket jag gillade den.

Kanske är det allt du behöver veta, ja, en riktigt bra bok som borde läsas utav alla. Slutet. SLUTET.
 S L U T E T.

Summan då, det var en bra lässommar då jag hade världens svacka innan sommaren eftersom jag tog studenten och det var en hel del att planera osv. Jag tappade lässuget helt men nu är det tillbaka vilket jag är glad för!

Ska snart börja pilla på hur höstens läsning kommer se ut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar