måndag 28 september 2015

Tillbaka till vardagen!

Heeej! Nu efter en fullspäckad helg så är jag redo att ta an plugget och komma tillbaka till vardagen. Njaa, inte riktigt! Har haft en fantastisk helg, se nedanför så förstår ni: 

Fredag: 
Klockan 5 gick jag upp för att åka till Bokmässan, jag åkte med min syster Malin och hennes dotter Olivia. Jag var sjukt rädd att tåget skulle bli inställt eftersom det hade varit strul innan och så, men det blev endast en försening på kanske 50 min, helt klart godkänt.

Vi möttes upp därnere i Göteborg och tog sedan en promenad till Svenska mässan där Bokmässan håller till. Direkt när vi kommer dit, så sa vi till varandra: alltså var det verkligen SÅHÄR stort? Vi hade inget minne att det var så stora mässhallar haha! (vi var där för 2 år sedan). 

Och ja, dagen var helt fantastisk!! Vi hade det så mysigt hela dagen, vi stressade inte, utan vi bara chillade och hann se allt och alla. Jag blev helt starstruck när vi såg Lasse Åberg hehe, liksom han är ju Lasse Åberg?! Vi åt lunch på deras egna restaurang, buffé. Det var djävulskt gott precis som för 2 år sedan. Som sagt så var dagen jättebra och jag ville absolut inte åka hem!

Jag kommer visa min bokfynd jag gjorde senare, ska bara ta igen allt plugg som jag har missat i helgen!







 
Lördag: 
Min pojkvän hade match i Norrköping så for dit och tittade på honom. Min pappa fyllde också år så vi åkte hem till honom där det bjöds på langos och där var alla mina syskon! Vi träffas ju inte så ofta då hälften bor på andra ställen så när vi väl ses så är langos som gäller...Sedan blev det kortspel hela kvällen.



Söndag: 
Jag hade själv match med mina killar som jag är tränare för, det blev tyvärr en förlust men endast 3 förluster denna säsong så jag är nöjd!

Har haft en toppenhelg, umgåtts med både nära och kära. Vädret har också verkligen varit helt perfekt, soligt och riktigt fint höstväder.  Nu längtar jag tills nästa år, 22-25 september är det dags igen för Bokmässan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar