söndag 13 september 2015

Nästa vecka vill jag:


- Börja gå på promenader på morgonen, jag har blivit väääldigt lat och ligger gärna kvar i sängen tills klockan sorligt nog är halv tio. Tänker att en promenad kan sitta bra på morgonen. 

- Skriva recensioner. Har ett gäng böcker som måstes recenseras.

- Rensa ut min garderob och skänka till en loppis där asylsökande kommer få handla. En tjej la ut det på lokala fb-gruppen köp och sälj och frågade om man ville skänka kläder som de kunde köpa, såklart så var det många som tyckte att varför ska vi skänka som de sedan ska få köpa? Varför inte skänka direkt? Hon svarade att de vill göra rätt för sig och betala för sina egna pengar. 

- Spela in någon video! Jag har länge haft tankar om att börja spela in vloggar och liknande, men inte tagit mig tid osv. Nu har jag verkligen tid eftersom jag bara går hemma hela dagarna hehe. 

- Läsa läsa läsa! Höstböckerna börjar trilla in, många härliga nyheter =)

- Tagga inför bokmässan, vilka montrar måste jag besöka, vilka böcker ska jag köpa, vilka kändisar kommer vara där som jag kommer glo lite på i smyg. Längtar är bara förnamnet! 

- Börja packa lite smått inför vår kommande flytt, japp, we moving again. Den här gången flyttar vi till ett hus!!!! Jag kommer få ett eget bibliotek där jag kommer ha alla mina böcker och det kommer bli sååååå bra. Vi vet inte när vi kommer få flytta in , kan bli första veckan i oktober, tredje veckan i oktober osv så då är det lika bra att börja packa lite smått redan nu, sådana saker som vi inte använder i vardagen!

Härlig söndagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar