tisdag 11 augusti 2015

Who Is A?

Frågan man har ställt sig själv ett antal gånger genom seriens gång, vem är A? Jag har faktiskt ingen aning, jag har verkligen inte det. Det finns hur många teorier som helst, teorier om Aria är A, Ezra för sin besatthet till Alison. Ja, listan kan göras lång! 

Jag tror själv inte att det är Wren, Melissa, Aria, Ezra utan någon mer helt otippad. Någon som har varit i bakgrunden och inte lämnat några större avtryck. Vi kommer även få reda på i avsnittet vem mördare Tobys mamma, vem som slog Alison med en sten i huvudet, vem som är red coat osv. Och på det så har vi också fått några hintar/ledtrådar om vem som är A, vi kommer känna igen A, A har varit med i minst 5 avsnitt, A är ingen förälder. A är under 50 år, och att tjejerna har sett hen utan mask. 

Det känns så konstigt att dagen äntligen är här?! I flera år så har jag väntat och väntat på att få reda på vem A är! Jag har följt serien ända sedan den startade så det här känns jättekonstigt! Det känns så konstigt att vi kommer få ett svar inatt?! Även om Marlene King utlovar att kommer vara drama i resten av säsongen, men ÄNDÅ!!

Jag återkommer imorgon om tankar efter det stora avslöjandet...Nu ska jag hinna sova någon timme för inatt är det jag som ska sitta upp och se avsnittet..



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar