lördag 15 augusti 2015

Läst a lot - 2 dagar

Nellons bokblogg var påväg in till en lässvacka men för att inte hamna i det hålet så har hon en Läs a lot - 2 dagar. Vilket innebär den här gången att utmaningen går ut på att läsa 2 böcker på 2 dagar. Den började inatt och håller på tills imorgon vid midnatt. 

Eftersom jag är så inne i en bra läsperiod så tänkte jag att jag också hakar på, mina två böcker som jag har valt ut hittar ni här nedanför. Min stora stökiga nya familj är en tun bok, medans Amandas gåta är en bok i det lite tjockare laget. Jag har redan läst 150 sidor i Amandas gåta, har varit borta hela dagen idag men nu är jag tillbaka hemma och ska krypa ner i soffan med en kopp te och läsa! =) Återkommer även imorgon kväll/natt om hur det har gått!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar