onsdag 23 januari 2013

Tidningar

Jag älskar att läsa tidningar, men köper tidningar alldeles för sällan. Och när jag väl gör det så är det oftast om jag ska resa någonstans, och sen hamnar dom i papperskorgen. Men nu så, har jag skrapat ihop fyra tidningar som ligger på mitt nattduksbord, och som jag ska bläddra i.

EU, Zlatan och hästarna - hur funkar det? Ja, hur funkar EU egentligen?
En fotbollstidning vars namn jag har glömt... Jag gillar den här tidningen för att det alltid är bra reportage och intervjuer. 

En högskoletidning om utbildningar som finns. Går ju bara ettan på gymnasiet men det är ju bra att va ute i god tid. Fick också reda på att för att komma på journalistutbildningen så gäller A i alla ämnen, (är glad om jag får C i nått ämne....)
Frihet. SSU har en egen tidning som är väldigt bra, här står det om Socialdemokraterna, vad som är aktuellt och så. Väldigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar