tisdag 22 december 2015

Uppdatering #Julläsning15-16 och Läs-a-lot

Nu har det gått 4 dagar sedan jag började med Julläsningen, det har gått ganska bra tycker jag, jag har läst 4 böcker och har kommit halvvägs genom Tredje Principen som jag läser just nu. 

Här nedanför ser ni vilka böcker det är jag har läst, alltså Idolen av Meg Cabot, Sommarregn av Sarah Morgan, Vita damens gåta av Fiona Kelly och Cinder av Marissa Meyer. 


Sedan har Nelly på Nellonsbokblogg fixat en läs-a-lot som kommer vara i två omgångar, nu först 25-27 och sedan 2-4 så det gäller att ligga i dessa dagar! Reglerna är lätta: läsa så många böcker du hinner, och de måste vara över 200 sidor. Eftersom Julläsningen också pågår under Läs-a-loten så jag hoppas att jag kommer få mycket läst ;-)

Jag har uppdaterat min läshög lite, det har tillkommit några böcker. Efter jag har läst klart Tredje Principen så ska jag nog läsa lite Agatha Christie eller Gayle Forman :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar