fredag 6 november 2015

Harry Potter-helg!

Japp, ni läste rätt. Förutom att jag bara ska plugga lite i helgen och gå på loppis på lördag så har jag ingenting annat inplanerat. Jag såg en bild på Harry Potter och blev så sugen på att se alla filmer, så därför tänkte jag ha en HP-helg! Så bloggen kommer gå i Harry Potter anda hela helgen, grymt va? 

Min tanke är att jag ska se alla filmer med start idag och slut på måndag. Efter varje film jag har sett kommer det dyka upp ett inlägg om just den filmen, hur inlägget kommer se ut får ni se, men det kan vara ifrån favoritcitat, en speciell scen som jag fastnade för, en karaktär som jag gillade extra mycket, osv osv, ni fattar. Men det kommer även dyka upp andra nördiga Harry Potter-inlägg under helgen.

Jag svintaggad på detta, det var så länge sedan som jag tittade på HP så det ska bli extra skoj att få åka tillbaka till Hogwarts. Då köööör vi! *flyger iväg på min kvast*

 


1 kommentar:

  1. Ååh, vad kul med HP-helg :D hade harry potter-kväll med en kompis ikväll. Kollade på 2 av filmerna och planerade en harry potter-fest

    http://momentswithme.blogg.se

    SvaraRadera