tisdag 10 november 2015

Följ mig på instagram!

Jag älskar instagram, det är den bästa sociala medi(en) enligt mig. Jag kan sitta i flera timmar och titta på bilder, kommentera, titta lite mer på bilder - jag får nästan all inspiration därifrån! Sedan så älskar jag också att fånga speciella ögonblick på bild, likaså älskar jag också att redigera bilder osv. Fällan med insta är att man strävar efter få likes eller många följare, men jag har haft tur och inte hamnat i det träsket - än. Utan när jag bläddrar igenom instagram så får jag liksom en boost? en energiklick liksom. 

På min instagram är det mest böcker, tedrickande den senaste tiden, lite loppisfynd, osv. Mycket rosa och blommigt som min pojkvän beskriver mitt konto.. 

Jag heter i alla fall Jullansbokhorna, välkomna att följa! Kommentera gärna vad era instagram-konton heter, jag är alltid på jakt efter nya konton att följa!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar