lördag 30 november 2013

Tre album jag lyssnar på!

One Direction har länge varit ett utav mina favoritband (hehehe ja har biljetter till deras konsert i Stockholm!!!). Men det är så svårt att ogilla deras musik och deras personligheter. Mina favoritlåtar är Story Of My Life och Diana. dom har verkligen utvecklas och jag tycker att låtarna är mycket tuffare och vuxnare. 







Miley Cyrus har varit en stor snackis det senaste året, jag har inte brytt mig så mycket utan mer att bara längta till hennes nya album! Jag tycker hon gör grym musik som har ett häftigt sound och låtarna är nytänkande. Min favoritlåt är helt klart On my own. 








Att jag aldrig har lyssnat på Miss Li innan är ett mysterium...Hon är ju grym! Jag tycker att hon och Loreen påminner så mycket om varandra och det är nog därför jag inte har lyssnat på henne tidigare. Men hennes album Wolves är riktigt bra men min favorit är nog faktiskt 1:a gången som har går på radion hela tiden. 








Ja! Det var mina favoritalbum just nu, vilka är dina favoritalbum? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar