torsdag 23 juli 2015

TV-SERIE ENKÄT

 Hittade denna enkät hos Gabriella och tyckte den var rolig! 

Nämn en tv-serie där du sett alla avsnitt minst två gånger? 
Hmmm.. One tree hill. Har säktert sett alla avsnitt 4-6 gånger.

Nämn en serie som du aldrig skulle kunna missa ett avsnitt av? 
Desperate housewives, ni vet på den tiden då man fick se avsnitten på tvn.

Nämn en skådespelare som skulle kunna få dig att vilja titta på en tv-serie? 
Oj vad svårt! Kristen Stewart, Robert Gustavsson, Megan fox.

Nämn en skådespelare som skulle kunna få dig att INTE vilja titta på en tv-serie? 
Här finns det många, Julia Roberts, Dylan O´brien, Adam Sandler, Kristen Bell, alla från OTH.

Nämn en tv-serie som du kan citera från? 
Jag är sämst på citat, när det gäller visdomsord eller citat från människor jag tycker om så jag kan tyvärr inte några citat.

Nämn en tv-serie som du gillar men som ingen annan tycker om? 
Oj en kluring...Jag brukar alltid träffa någon som tycker om någon serie som jag har sett men mitt svar får nog bli Weeds. Känns som om ingen har tittat på den? OMG!! Kom just precis på att jag ÄLSKAR Sjunde himlen men INGEN tycker om den...

Nämn en tv-serie som du brukar nynna introsången till?
Vänner

Nämn en tv-serie som du tycker att alla ska titta på?
Hmm. Dexter, One tree hill, The walking dead och The mentalist.

Nämn en tv-serie som du äger på dvd? 
Tror jag har en säsong utav Despereate housewives.

Nämn en skådespelare som startade sin karriär i ett annat forum och senare överraskade dig med sitt skådespeleri i en tv-serie? 
Öhh..

Nämn en tv-serie som du gärna vill börja titta på i framtiden? 
Bara en?! Min vill se lista är verkligen superlång och den fylls på hela tiden. Men just nu så är jag sugen på The flash och Rizzoly & Isles.

Nämn en tv-serie som du fick sluta titta på för att det var så dåligt? 
True Detective . Såg ett avsnitt, sämsta jag har sett. Aldrig mer.

Nämn en tv-serie som har fått dig att gråta flertalet gånger? 
One tree hill ett antal gånger!!!

Nämn den senaste tv-serien som du tittade på? 
Dexter och Arrow samt också Hart of dixie.

Nämn din favoritgenre när det gäller tv? 
Hm, jag tycker ju om allt möjligt. Fantasy, kriminal, typ high school smörja. Älskar också typ Gilmore Girls och Hart of dixie serier. Tycker absolut inte om komedier.

Nämn den första tv-serien som du blev besatt av? 
Måste nog vara O.C, eller typ Hannah Montana haha.

Nämn en tv-serie som du önskar att du aldrig tittat på? 
Finns vissa serier som jag önksar att jag aldrig tittat på pga blivit besatt. Typ Pretty little liars.

Nämn den konstigaste tv-serien som du tyckt om? 
Dexter är ju en weird tv-serie men också Weeds?!

Nämn den roligaste tv-serien som du tittat på? 
Tycker nog mest om Vänner, och även Cougar town.

Nämn den tv-serie som kan skrämma dig mest?
Criminal minds skrämmer skiten ur mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar