fredag 19 februari 2016

Therese Lindgren släpper bok!

Youtubestjärnan Therese Lindgren som verkligen har haft en raketkarriär släpper äntligen en bok! Hon har i sina vlogar berättat att hon skriver en bok men hon nämner inte vad den handlar om eller för vilket förlag.  Här för någon dag sedan la hon ut 2 stycken bokomslag så hennes följare får rösta om vilket omslag det ska vara. 

Jag har varit väldigt nyfiken på vilket bokförlag hon valde tillslut och det är alltså förlaget Forum som kommer ge ut hennes bok i höst. Utifrån titeln kan vi ju konstatera att den kommer handla om psykiska sjukdomar, hon lider ju själv utav panikångest och så jag tror att den kommer handla om det! 

Vilket omslag tycker ni bäst om? Jag kan faktiskt inte välja då jag tycker båda två var jättefina omslag. Sedan är det min favorit formgivare bakom omslagen: Sanna Sporrong.



1 kommentar: