söndag 9 februari 2014

Tips på 3 tvprogram!

Jag tänkte tipsa om 3 stycken tv-program som går på tv just nu! Jag brukar inte titta på tv i vanliga vis om det inte är fotboll eller typ melodifestivalen, men just nu har jag tre stycken program som jag sitter och tittar på. Hehe.


Först ut är Bigges loser, Tro, hopp och kärlek. Det går varje tisdag och onsdag kl 21.00. Jag har inte tittat på detta tidigare men jag storgillar det. Jag tycker det är så intressant och få se deras förändring, både fysiskt och mentalt. Supermycket pepp får jag också på träning och kost!

 
 Nästa program är Hela england bakar. Det går på torsdagar kl 21.00 där med. Det här programmet är så himla mysigt, jag älskar allt som har med england att göra och och sötsaker. Jag blir inspirerad till att ställa mig och baka, både tårtor och matbröd.  Tycker faktiskt att det engelska programmet är bättre än det svenska =)        
                                                                            

Buying Alaska går på Discovery, men det här programmet så vet jag inte tablå-tiden. Förra veckan gick det alltid varje vardag 20.00-21.00, men nu den här veckan så har det inte gått ett enda avsnitt, så vet inte riktigt när det går på tv. Buying Alaska handlar om par som har valt eller redan bor i Alaska som får hjälp med att hitta sitt drömhus. Både jag och min pojkvän blev galet sugna på att köpa ett timmerhus haha. Naturen är helt galen där borta i Alaska och jag skulle lätt kunna åka dit på semester och vandra! Eller köpa mig ett timmerhus. Mhhhm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar