torsdag 4 april 2013

Sammanfattning: mars 2013


Antal: 23
 
Alla böcker:  
Förföljda
Pandemiun
Resan till NHL
Iskalla drömmar
Undret i Seattle
Stoppa foppa!
Med VM i sikte
Slutspel i Helsingfors
Assist av Wallgren
Straff på hemmaplan
Retur från farmarlaget
Till playoff med hypnos
Öga mot öga med Zäta
Knockad i Detroit
Jagad av alla
Vinna eller försvinna
Skrällen i NHL
Hett derby
En tuff fight
En skön revansch
Mycket på spel
Kamp runt sträcket
En match med stjärnorna 

Bästa bok: Pandemiun

Sämsta bok: En match med stjärnorna 

Kommentar: Läste hela Stjärnskott serien som är skriven utav Gunnar Nordström. Vart helt fast i serien och kunde inte lägga ifrån mig böckerna. Dom är ganska tunna och tar inte långt tid att läsa ut men jag hann ändå bara läsa 2 böcker som inte tillhör Stjärnskott serien. Men läste bara bra böcker :) 

Planerar att läsa i April:  Har lämnat tillbaka nästan alla biblioteksböcker, varför gör jag såhär mot mig själv för? Lånar en massa böcker som ändå aldrig blir lästa och så åker dom tillbaka...Att man aldrig lär sig. Så ser fram emot att få läsa mina egna böcker ur min egna bokhylla. Har en hel del spännande böcker att hugga tag på och känner på mig att detta kommer bli en fantastisk bra läsmånad. Bara om våren är här för att stanna, men det borde den väl vara nu? Jag har suttit ute flera gånger nu på påsklovet med en bok i handen! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar