torsdag 18 april 2013

Nytt från Kinsella!


Sophie Kinsella kommer ut i maj med en ny bok! Wihoo! Kinsella är en utav mina favoritförfattare och jag blir aldrig besviken på hennes böcker. Min favorit är nog Mitt nya jag eller Mina hemligheter (får världens sug nu att läsa en typisk Kinsella bok...)Visserligen kommer den ut på engelska i maj men snart kommer nog den ut på svenska också! Kan knappt vänta...  

                                                                                                      Boken handlar iaf om Lottie som är trött på alla pojkvänner som inte vill stadga sig, när hennes gamla ex dyker upp och påminner om en pakt som dom hade när dom var yngre, om båda var över 30 år och singlar skulle dom gifta sig. Alla vänner och familj blir alldeles försträckta och tycker det är Lotties sämsta beslut någonsin. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar