torsdag 22 oktober 2015

Hallå!

OJ, nu var det länge sen jag bloggade... En enda bok har jag läst sedan dess, jag som började så bra i början utav månaden och läste ut hela två böcker haha. Men, om ni tittar på bilderna nedanför så kanske ni anar varför jag inte har bloggat, jag och min sambo har blivit med hus!! Vi tog vårt en söndag och flyttade ut på landet helt enkelt, så att få internet har det varit lite strul med men nu så fungerar det som det ska! Alltså den här flytten har varit så jobbig, eller jobbig den har bara varit lång men nu är vi på plats. Dock så kom vi på att vi ville tapetsera om så nu bor vi i damm och smuts...Dock så ÄLSKAR vi att bo på landet, det är en sån frihetskänsla och vi har verkligen hamnat rätt.

Jag håller på och pluggar fortfarande, det går väl bra antar jag, jag sliter och stå i. Jag har också fått ett nytt jobb! Mitt café jobb tog slut i somras då en bagare avled så då har de skurit ner rejält på öppettider osv. Men nu har jag ett nytt jobb som kanslist på en fotbollsförening där jag i stort sett har vuxit upp på! Så det känns jättebra, ett perfekt jobb för mig som vill träffa folk och hålla reda på saker och ting. 

Nej nu måste jag fortsätta att skriva på en uppgift, ligger efter med allt känns det som, både skolan och med bloggen men nu verkar allt har lugnat ner sig med flytten. Längtar tills jag har fasta rutiner haha! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar