torsdag 12 mars 2015

Sammanfattning: feb

Usch, kan vi alla hålla med om att februari var en riktig dålig månad? Jag låg sjuk i typ en vecka, hade sjukt mycket i skolan, det var kallt, jobbade i typ hundra dagar, alla var sjuka, var barnvakt åt min minsta lillebror som är 3 år i 4 dagar och världen stod typ still?! 

Min läsning då? Jo, jag läste en bok. EN BOK!!???!??!! Har aldrig läst så lite i hela mitt liv. Men den var tjock, och  så skyller jag på alla anledningar däruppe till varför februari var en skit månad. Jag läste i alla fall Hundra omistliga ting utav Lucy Dillon. En kanonbok, det kommer en recension snart.

Ingen spänningsbok i spänningsutmaning vart det, så sugigt. Inte heller någon Nora Roberts bok blev det, också sugigt. MEN, jag känner att mars kommer bli en skit bra månad generellt, har redan 4 saker att va glad åt: 

1. Min pojkvän har fått fast jobb med en bra lön. Hurra! Slipper oroa oss över dessa satans pengar varje månad. Detta är typ lycka på hög nivå!!!
2. Min pojkvän kommer få ett kontrakt för ett Div 2 fotbollslag, i Norrköping. Han spelade i Div 4 och är så glad för hans skull! Och så kan jag följa med som sällskap och sällskapet måste ju såklart gå på stan också!
3. För att fira allt detta så har vi köpt en ny säng, en 1,80 säng, som är grå och så så så FIN! 
4. Det har trillat in massor med recensionsexmeplar, det är vårböckerna. Har faktiskt aldrig varit så peppad på att läsa?! Så tror att denna månad kommer bli en fantastisk bra läsmånad! 

Så nu är jag skit peppad på allt som har med böcker att göra, kanske är det våren som kom typ i veckan som också spelar en stor roll också.

LET´S DO THIS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar