söndag 23 december 2012

Pyssel

Idag har jag och min kompis Alice pysslat (och inatt kollade vi på Doctor Who) . Vi har nämligen gjort egna trollstavar! Det var väldigt lätt och snygga vart dom också. Ni vet, Alice är min andra nördkompis. Hon älskar Harry Potter och Doctor Who (och allt annat nördigt) och vi är så lika att det är otäckt.

Under tiden vi pysslade med våra stavar fotograferade jag också. Vi tar en titt!

Vi hade blompinnar som vi slipade.

Lite Potter musik måste man ju ha!

För att dom skulle få ett snyggt handtag så använde vi limpistol, sedan var det bara att limma! 

Sedan efter det stelnade så var det bara att börja måla. Vi använde Akrylfärg och det funkade alldeles utmärkt.

Och sen var dom klara! 

Mina två! (mina småsyskon vart alldeles till sig och avundsjukan sprutade omkring



Lätt, kul och ett perfekt söndagspyssel! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar